Ring upp ???
-
Behöver mega hjälp, Jag skulle vilja att mitt program kan ringa upp till mig själv. Jag har ADSL "Bredband" men vet iinte hur jag ska göra. Är det någon som är bäst på detta så hjälp mig. \Göran Larsson \Larsson
You mean your program has to dial up to itself via a phone line or what?
-
You mean your program has to dial up to itself via a phone line or what?
-
Yes, but not from my home from my work place, I want to add a list of phone numbers so I can dial anyone I want.
So you want a program you can use as a phone that can dial up a normal phone, so you can talk with them for free?
-
So you want a program you can use as a phone that can dial up a normal phone, so you can talk with them for free?
-
Behöver mega hjälp, Jag skulle vilja att mitt program kan ringa upp till mig själv. Jag har ADSL "Bredband" men vet iinte hur jag ska göra. Är det någon som är bäst på detta så hjälp mig. \Göran Larsson \Larsson
Try write that in English instead! :laugh: I think more people will understand you if so...;P BTW: Tja, en till svensk på CodeProject! Coolt! Var bor du då? Rickard Andersson@Suza Computing C# and C++ programmer from SWEDEN! UIN: 50302279 E-Mail: nikado@pc.nu Speciality: I love C#, ASP.NET and C++!
-
Try write that in English instead! :laugh: I think more people will understand you if so...;P BTW: Tja, en till svensk på CodeProject! Coolt! Var bor du då? Rickard Andersson@Suza Computing C# and C++ programmer from SWEDEN! UIN: 50302279 E-Mail: nikado@pc.nu Speciality: I love C#, ASP.NET and C++!
-
Larsson wrote: can you help me or Sorry, but there should be a lib or two on the internet somewhere I think. Try search Goggle! Larsson wrote: Jag kommer från Sundsvall. Aha! Har en klasskompis där! Läser på distans och bor själv i Boden! Rickard Andersson@Suza Computing C# and C++ programmer from SWEDEN! UIN: 50302279 E-Mail: nikado@pc.nu Speciality: I love C#, ASP.NET and C++!