COMMENT FAIRE EVOLUER MON DASHBOARD
-
Bonjour j'ai une application de gestion de flux developper sous laravel et je dois mettre le dashboard qui va evoluer seul pour montrer des statistiques des entrees et sorti ce que j aimerai c'est connecté le dashboard au compte de sorte a ce que une fois qu'une entree d argent est enregistré directement le graphique l'affiche. pour cel comment faire?
-
Bonjour j'ai une application de gestion de flux developper sous laravel et je dois mettre le dashboard qui va evoluer seul pour montrer des statistiques des entrees et sorti ce que j aimerai c'est connecté le dashboard au compte de sorte a ce que une fois qu'une entree d argent est enregistré directement le graphique l'affiche. pour cel comment faire?
Google translate:
Hello, I have a flow management application developed under laravel and I have to put the dashboard which will evolve on its own to show input statistics and output what I would like is to connect the dashboard to the account so that once that an entry of money is recorded directly the graph displays it. for this how to do?
Start by asking this in the right place, and in English: Ask a question[^] But ... show us what you have done, where you are stuck, and what help you need.
"I have no idea what I did, but I'm taking full credit for it." - ThisOldTony "Common sense is so rare these days, it should be classified as a super power" - Random T-shirt AntiTwitter: @DalekDave is now a follower!
-
Je comprends bien que la loi 96 vient tout juste de passer, mais je te rappelle qu'elle ne s'applique seulement qu'au Quebec. Ailleurs au monde, on n'a pas a se plier aux caprices et a l'arrogance de vos politiciens. En anglais SVP. Contrairement a ce que vous vous faites dire constamment, apprendre l'anglais ne veut pas dire que vous allez oublier le francais.
-
Je comprends bien que la loi 96 vient tout juste de passer, mais je te rappelle qu'elle ne s'applique seulement qu'au Quebec. Ailleurs au monde, on n'a pas a se plier aux caprices et a l'arrogance de vos politiciens. En anglais SVP. Contrairement a ce que vous vous faites dire constamment, apprendre l'anglais ne veut pas dire que vous allez oublier le francais.
lol. tellement local comme commentaire.
CI/CD = Continuous Impediment/Continuous Despair
-
Actually I find reading french both refreshing AND (et) educational. The latin ganglia in my brain begin to flash and all my 'mercan 'lurnin comes rushing back. So although I didn't downvote this comment, by flagging it as harsh, choosing "arrogant busterd with not much to add to the squawk", you are on notice. And thanks for the rejoinder. That amplified my sense of enfranchisement as well. But still, no upvote.
-
lol. tellement local comme commentaire.
CI/CD = Continuous Impediment/Continuous Despair
Je ne fait que commenter sur la situation au Quebec selon mon point de vue en tant que canadien francais - je trouve ca embarassant. Fourrez-ca dehors une fois pour toutes, ces politiciens-la qui poussent leur propagande qui ne sert qu'a faire peur au peuple. Plus ils poussent contre l'anglais, plus qu'il y a d'opportunites qui s'echappent.
-
Actually I find reading french both refreshing AND (et) educational. The latin ganglia in my brain begin to flash and all my 'mercan 'lurnin comes rushing back. So although I didn't downvote this comment, by flagging it as harsh, choosing "arrogant busterd with not much to add to the squawk", you are on notice. And thanks for the rejoinder. That amplified my sense of enfranchisement as well. But still, no upvote.
Get a better translator. Whatever you used seems to have mislead you. Horribly. Besides, my "harsh" comments were targeted squarely at Quebec's politicians. And I'm not here for upvotes, I don't need to seek approval from others when I express myself, thank you very much.